Педагагічны клас
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Грэская сярэдняя школа"Адрас:
РБ Мінская вобласць Слуцкі раён в.Грэск вул.Пралетарская, 5 Тэлефон:
8-01795-90286, 8-01795-90504 Электронная пошта:Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Грэская сярэдняя школа"

АДДЗЕЛ АДУКАЦЫІ, СПОРТУ І ТУРЫЗМУ СЛУЦКАГА РАЙВЫКАНКАМА 

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

"ГРЭСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА"

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

"грэская сярэдняя школа"

РусскийБеларускiEnglish
Карта сайта Электронное обращение На главную

Меню

Галоўная Skip Navigation Links

Навiны

 

 27.11.2017  Шахматны ўсянавуч

подробнее...

 

 23.11.2017  Экскурсія ў музей Слуцкай Епархіі

подробнее...

 

 14.11.2017  Інтэрнэт-гульня "Адзін дзень міру: павага, бяспека і годнасць для ўсіх"

подробнее...

 

 04.11.2017  Работа аздараўленчай пляцоўкі

подробнее...

 

 03.11.2017  Рэспубліканская канферэнцыя ў БГПУ імя Максіма Танка

подробнее...

Кантактная Iнфармацыя

Адрас: РБ, Мінская вобл., Слуцкі р-н, в.Грэск, вул.Пралетарская, 5
Тэлефон: 8 017 95 90 504, 8 017 95 90 286

Электронная пошта: gresk@slutsk.edu.by

Cтатистика посещений

Яндекс.Метрика

 

     У 2017/2018 навучальным годзе ў Грэскай сярэдняй школе адкрыты Х "А" педагагічны клас, прадоўжана работа профільнай групы педагагічнай накіраванасці ў ХІ класе.

_______________________________________________________

 Каманда навучэнцаў 10 "А" профільнага класа педагагічнай накіраванасці "Будучыя педагогі" стала фіналістам інтэрнэт-гульні "Адзін дзень міру: павага, бяспека і годнасць для ўсіх", усяго ў гульні прынялі удзел каманды з 82 устаноў адукацыі нашай рэспублікі.  Арганізатарамі гульні з'яўляюцца Асацыяцыя "Адукацыя для ўстойлівага развіцця" і Каардынацыйны цэнтр "Адукацыя ў інтарэсах устойлівага развіцця" БДПУ пры падтрымцы Міжнароднай ініцыятывы Хартыя зямлі. 

   14 лістапада прадстаўнікі каманды "Будучыя педагогі" (Лешчанка Валерыя, Салтавец Стэфан, Санкевіч Паліна) і класны кіраўнік 10 "А" класа Раўтовіч Т.І. прынялі ўдзел у майстар-класе інтэрнэт-гульні ў БДПУ. Быў прадстаўлены вопыт каманды "Будучыя педагогі" па рэалізыцыі сацыяльна значымых ініцыятыў у межах устойлівага развіцця. Навучэнцы нашай школы расказалі  пра свае справы: экалагічны дэсант, клопат аб састарэлых людзях, увага і дапамога малодшым школьнікам, умацаванне школьных традыцый і сувязі пакаленняў, уклад у справу захавання міру, уключэнне ў агульную справу ўсіх навучэнцаў школы (правядзенне песенных перапынкаў).

  Прайшлі заняткі праектнай майстэрні "Устойлівае развіццё ў нашых дзееннях". Удзельнікі майстар-класа працавалі ў творчых групах. Прайшла прэзентацыя створаных у ходзе майстар-класа маладзёжных ініцыятыў.

   Былі падведзены вынікі інтэрнэт-гульні "Адзін дзень міру: павага, бяспека і годнасць для ўсіх". Ініцыятыва каманды нашай школы "Будучыя педагогі"прызнана лепшай у секцыі "Устойлівая школа", а таксама каманда "Будучыя педагогі" ўзнагароджана Дыпломам пераможцы інтэрнэт-гульні "Адзін дзень міру: павага, бяспека і годнасць для ўсіх".

    

∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗

     29 верасня ў школе прайшоў традыцыйны дзень самакіравання, прысвечаны Дню настаўніка. Навучэнцы педагагічных класаў адказна падышлі да  мерапрыемства. Вялікую дапамогу ў падрыхтоўцы дня самакіравання аказала класны кіраўнік Х "А" класа Таццяна Іванаўна Раўтовіч.

     Адміністрацыйныя пытанні і праблемы ў гэты дзень вырашала новае кіраўніцтва школы - адзінаццацікласнікі: Чыжык Ягор, Зайцаў Арцём, Каляда Валерыя. Выдатна з ролямі педагогаў справіліся навучэнцы Х "А" і ХІ класаў. 

    Дзень самакіравання завяршыўся святочным канцэртам у гонар педагогаў. Са сцэны гучалі віншавальныя словы, вершы, песні. Былі падведзены вынікі дня самакіравання. Аднагалосна было вырашана, што выпрабаванне педагагічнымі пробамі ўсе вытрымалі на "выдатна" і навучэнцы Х "А" класа заслугоўваюць быць прынятымі ў рады педкласаўцаў.

                     

∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗

 

 Выпускніца педагагічнага класа нашай школы Страховіч Таццяна сёлета стала студэнткай гістарычнага факультэта Беларускага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя Максіма Танка. 
         Мы, вучні Х “А” педагагічнага класа, напярэдадні Дня настаўніка павіншавалі Таццяну са святам і ўзялі ў яе невялікае інтэрв’ю. 
       - Таццяна, калі канчаткова склаўся твой выбар на карысць прафесіі педагога? 
      - Прафесія педагога заўсёды была для мяне прыцягальнай. Аднак дазваляла сабе марыць і аб прафесіі юрыста, і музыканта, і артыста. Усё ж вызначальным стала тое, што я займалася ў педагагічным класе. Факультатыўныя заняткі “Уводзіны ў педагагічную прафесію” і педагог Долбік Нэля Іванаўна дапамаглі мне зрабіць канчатковы выбар. 
       - Што найбольш запомнілася табе з вучобы ў педкласе? 
      - Успамінаў шмат. Я любіла наш клас, у мяне сябрамі былі ўсе аднакласнікі. Кожны школьны дзень быў маленькім адкрыццём. Кожная паездка ў БДПУ, на конкурсы і канферэнцыі рабілася незабыўным падарожжам. Кожнае мерапрыемства, звязанае з педагагічным класам, спрыяла набыццю вопыту. У памяці, мабыць, назаўсёды застануцца педагагічныя пробы. Бывала ўсякае. Бывала і цяжка. Я вельмі старалася на педагагічных пробах, каб дзецям было лягчэй засвойваць матэрыял. Я бачыла, што дзецям падабалася працаваць са мной, яны чакалi ад мяне новых ідэй, а я імкнулася да эксперыментаў.
      - Таня, мы ведаем, што ты была актывісткай ў школьным жыцці, неаднаразова ўдзельнічала ў абласных і нават рэспубліканскіх мерапрыемствах. А чым акрамя вучобы напоўнена тваё студэнцкае жыццё? 
         - Па-першае, мне вельмі падабаецца вучоба, выкладчыкі цудоўныя, аднакурснікі – выдатныя рабяты. Мне пашанцавала! Па-другое, сумаваць не выпадае часу: пачалі рыхтаваць мерапрыемства да Дня студэнтаў, я ўжо ўдзельнічаю ў факультэцкай камандзе КВЗ, займаюся ў валанцёрскім гуртку. 
         - Мы жадаем табе, Таццяна, поспехаў! 
       - Я, у сваю чаргу, хачу таксама пажадаць вам поспехаў у вучобе і не баяцца цяжкасцей, таму што, толькі вы вырашаеце сваю будучыню, а настаўнікі вам дапамогуць знайсці свой шлях. Нашым настаўнікам жадаю быць паспяховымі ў педагагічнай дзейнасці, шчаслівымі ў асабістым жыцці, хачу сказаць вялікі дзякуй за тое, што аддаюць нам, вучням, не толькі веды, а душэўную цеплыню і любоў.

У час уручэння студэнцкага білета

∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗

 21 верасня, у Міжнародны дзень міру, каманда навучэнцаў Х "А" педагагічнага класа "Будучыя педагогі" прыняла ўдзел у інтэрнэт-гульні "Адзін дзень міру: павага, бяспека і годнасць для ўсіх". Арганізатарамі гульні з'яўляюцца Асацыяцыя "Адукацыя для ўстойлівага развіцця" і Каардынацыйны цэнтр "Адукацыя ў інтарэсах устойлівага развіцця" БДПУ пры падтрымцы Міжнароднай ініцыятывы Хартыя зямлі.

    У ходзе гульні навучэнцы змаглі больш глыбока пазнаёміцца з ідэямі, каштоўнасцямі і мэтамі ўстойлівага развіцця, паразважаць, як можна змяніць характар узаемаадносін і метады ўзаемадзення людзей, прапанаваць свае ідэі і распрацаваць крокі па рэалізацыі ініцыятыў з мэтай паляпшэння жыцця кожнага і ўсіх.

    Удзельнікі каманды "Будучыя педагогі" правялі апытванне навучэнцаў I-VII класаў " Што для вас значыць слова МІР?". Адказы былі розныя, аднак найбольш часта сустракаліся наступныя: мір - гэта дружба, мама, жыццё, дом, сям'я, добрыя людзі, наша Радзіма; мір - калі няма вайны і гора.

   Рабяты арганізавалі і правялі майстар-клас па вырабу жураўліка з паперы. Расказалі пра лёс японскай дзяўчынкі Садако Сасакі і сімвалічны сэнс папяровага жураўліка.

             

∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗∗

ВІНШУЕМ!

7 выпускнікоў педагагічнага класа нашай школы паступілі ва  ўстановы вышэйшай адукацыі на педагагічныя спецыяльнасці.

Акуліч Аліна - ГрДУ імя Янкі Купалы, факультэт псіхалогіі.

Власавец Данута - БГПУ імя Максіма Танка, факультэт пачатковага навучання,

Клязовіч Аляксандра - БарГУ,  факультэт педагогікі і псіхалогіі,

Лістапад Уладлена - БГПУ імя Максіма Танка, факультэт пачатковага навучання,

Мяцельская Вікторыя - БГПУ імя Максіма Танка, факультэт фізічнага выхавання,

Страховіч Таццяна - БГПУ імя Максіма Танка, гістарычны факультэт,

Чыжык Ірына - БГПУ імя Максіма Танка, факультэт дашкольнага навучання.

_____________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=_Rz47pkBbLo

__________________________

      26 красавіка 2017 года ў БДПУ імя Максіма Танка адбыўся заключны этап рэспубліканскага конкурса з міжнародным удзелам "Будучыя педагогі - пра школу будучага". На конкурс было прадстаўлена звыш 300 работ у намінацыях "Навукова-даследчы праект", "Мультымедыйны праект" і "Літаратурная творчасць". Навучэнцы нашай школы прынялі ўдзел у конкурсе, былі прадстаўлены тры работы. На заключны этап прайшла работа навучэнцаў профільнай групы педагагічнай накіраванасці Х класа Каляды Валерыі і Чыжыка Ягора - "Школа, у якой будзем працаваць мы". Валерыя і Ягор годна прадставілі свой праект і сталі пераможцамі конкурса ў намінацыіі "Навукова-даследчы праект". Рабяты ўзнагароджаны дыпломам і памятнымі падарункамі ад рэктара БДПУ імя Максіма Танка А.І.Жука.

      Больш падрабязна пра конкурс можна прачытаць па спасылках: http://bspu.by/news/universitet/zavershilsya-respublikanskii-konkurs-dlya-uchashchihsya-profilnyh-klassov-pedagogicheskoi-napravlennosti або http://www.adu.by/ru/homepage/novosti/olimpiady-konkursy-festivali-i-dr-obrazovatelnye-meropriyatiya/1303-respublikanskij-konkurs-dlya-uchashchikhsya-profilnykh-klassov-pedagogicheskoj-napravlennosti-budushchie-pedagogi-o-shkole-budushchego-2.html

      


     Педагагічныя пробы - гэта дотык да прафесіі настаўніка. З нецярпеннем і хваляваннем чакаюць іх навучэнцы 10, 11 "А" педагагічных класаў. У адзінаццацікласнікаў ёсць ужо вопыт у педагагічных пробах, у іх залікоўках па 10-15 праведзеных мерапрыемстваў і ўрокаў, у дзесяцікласнікаў - усё толькі пачынаецца. Пляцоўкай для правядзення педагагічных проб з'яўляюцца 2-4 класы, 5-7 класы. Самыя смелыя і ўпэўненыя ў сабе адзінаццацікласнікі спрабуюць сябе ў ролі настаўніка нават і ў 9 класе.

         



   28 студзеня прайшлі адкрытыя факультатыўныя заняткі "Прэстыж педагагічнай прафесіі". На занятках прысутнічала больш за 30 бацькоў і законных прадстаўнікоў навучэнцаў нашай школы. Педкласаўцы разважалі аб педагагічных прафесіях, аб ролі педагогаў у лёсе грамадства, у лёсе асобных людзей. Да размовы далучыліся і прысутныя дарослыя. Вучні 11 педагагічнага класа падзяліліся ўражаннямі з педагагічных проб. 

     


 

Об организации в 2016/2017 учебном году допрофильной подготовки и профильного обучения на III ступени общего среднего образования

 ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊


Спасылка на профільныя класы педагагічнай накіраванасці → http://pedklassy.bspu.by/ 


◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊


     Дагавор аб супрацоўніцтве з Беларускім дзяржаўным педагагічным універсітэтам імя Максіма Танка заключаны 17.09.2014 года тэрмінам на 5 гадоў.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊



11 "А" профільны клас педагагічнай накіраванасці.

    У 11 "А" педагагічным  класе займаецца 13 навучэнцаў, з іх 3 вывучаюць на павышаным узроўні матэматыку і фізіку (арыентацыя на прафесію настаўніка матэматыкі, фізікі, інфарматыкі), 10 вывучаюць на павышаным узроўні біялогію і гісторыю Беларусі (арыентацыя на прафесію настаўніка пачатковых класаў, педагога дашкольнай адукацыі, педагога-псіхолага, педагога сацыяльнага, педагога-дэфектолага, настаўніка хіміі і біялогіі, настаўніка фізічнай культуры). Абавязковым для вучняў педагагічнага класа з'яўляецца вывучэнне факультатыва "Уводзіны ў педагагічную прафесію". Таксама вучні наведваюць прадметныя факультатыўныя заняткі,  займаюцца ў спартыўных секцыях. Настаўнікі, што выкладаюць прадметы на павышаным узроўні, маюць вышэйшую і першую кваліфікацыйную катэгорыю. 7 навучэнцаў педагагічнага класа пражываюць у прышкольным інтэрнаце.

ОРГАНИЗАЦИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРОФИЛЬНЫХ КЛАССОВ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ НАПРАВЛЕННОСТИ.

    Профильное обучение должно способствовать выявлению и развитию у учащихся необходимых качеств личности и ценностных ориентаций, знаний, умений, навыков, опыта деятельности, связанных с будущей профессиональной деятельностью.

    В этой связи в рамках профильного обучения в учреждениях общего среднего образования могут функционировать классы профессиональной направленности для ориентации на получение педагогических, военных и иных специальностей (педагогические классы, военно-патриотические классы, правовые классы и иные).

     В соответствии с Протоколом поручений Президента Республики Беларусь Лукашенко А.Г., данных 21 ноября 2014 г. при посещении учреждения образования «Белорусский государственный педагогический университет имени Максима Танка», рассматривается возможность введения особого порядка приема в учреждения высшего образования для получения образования по педагогическим специальностям лиц, прошедших обучение в профильных классах педагогического направления учреждений общего среднего образования (далее – педагогические классы).Поэтому необходимо обратить особое внимание на открытие и функционирование педагогических классов в учреждениях общего среднего образования.

    Учащиеся, обучающиеся в педагогических классах, в рамках учебных часов изучают учебные предметы на повышенном уровне. Как правило, это те учебные предметы, учителем которого они планируют стать в будущем. Кроме этого, учащиеся педагогических классов должны обязательно освоить программу факультативного занятия «Введение в педагогическую профессию. X-XI класс», утвержденную Министерством образования Республики Беларусь (размещается на портале Министерства образования и Национальном образовательном портале).

     Педагогический класс формируется по тем же правилам, что и обычный профильный класс.

    В случае, если в учреждении образования нет возможности сформировать педагогический класс по учебным предметам из числа желающих изучать обязательный факультатив «Введение в педагогическую профессию. X-XI класс», возможно обучение учащихся в различных классах одной параллели и объединение их в одну группу (педагогический класс) при изучении обязательного факультатива.

    В учреждении общего среднего образования с малым количеством классов на параллели возможно объединение учащихся в группу (педагогический класс) для изучения обязательного факультатива из числа учащихся близлежащих учреждений образования, желающих освоить программу данного факультативного занятия (по принципу межшкольного факультативного занятия). В этом случае состав группы (педагогического класса) для проведения факультативного занятия «Введение в педагогическую профессию. X-XI класс»утверждаетсяприказом директора учреждения общего среднего образования, на базе которого организуется проведение данного факультативного занятия.

    При освоении программы указанного факультатива в полном объеме в аттестате об общем среднем образовании будет сделана запись «Усвоена программа факультатива «Введение в педагогическую профессию. X-XIкласс».

     Открытие педагогических классов должно быть утверждено решением районного (городского) исполнительного комитета, которым утверждается сеть учреждений общего среднего образования на очередной учебный год.



Відэапрэзентацыя педагагічнага класа  

https://www.youtube.com/watch?v=B-j6isyLkb0

Наша жыццё

  Класны кіраўнік Н.І.Харытончык



  

1 верасня. Кветкі і ўсмешкі.



  

Дзень настаўніка. Мы адказныя за віншаванне нашых любімых педагогаў.



  

   

Экскурсія ў БДПУ. 

http://fdp.bspu.by/news/universitet/snova-vstrechaem-gostei


  

Бацькоўскі сход. Усе праблемы вырашым сумесна.


  

  

  

     

Крок у прафесію. Педагагічныя пробы. У час педагагічных проб мы спрабуем сябе ў ролі настаўнікаў і выхавальнікаў пад кіраўніцтвам настаўнікаў нашай школы. Вялікую дапамогу ў далучэнні да прафесіі педагога нам аказвае Н.І.Долбік, якая выкладае "Уводзіны ў педагагічную прафесію".



 



           27 мая прайшла школьная педагагічная канферэнцыя "Педагог ХХІ стагоддзя". У канферэнцыі прынялі ўдзел вучні Х "А" профільнага класа педагагічнай накіраванасці. Канферэнцыю арганізавала Долбік Н.І., выкладчык факультатыўных заняткаў "Уводзіны ў педагагічную прафесію". Тэматыка выступленняў была разнастайная, але аб'яднаная разуменнем важнасці прафесіі педагога для развіцця грамадства. Вучні расказалі аб сваіх педагагічных пробах, падзяліліся поспехамі і сумненнямі. Кожны вучань зрабіў справаздачу аб выніках навучання ў педагагічным класе.