Звярніце ўвагу
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Грэская сярэдняя школа"Адрас:
РБ Мінская вобласць Слуцкі раён в.Грэск вул.Пралетарская, 5 Тэлефон:
8-01795-90286, 8-01795-90504 Электронная пошта:Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Грэская сярэдняя школа"

УПРАЎЛЕННЕ ПА АДУКАЦЫІ, СПОРЦЕ  І ТУРЫЗМЕ СЛУЦКАГА РАЙВЫКАНКАМА

 Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Грэская сярэдняя школа"

РусскийБеларускiEnglish
Карта сайта Электронное обращение На главную

Меню

Галоўная Skip Navigation Links

Навiны

 

 08.12.2018  Суботняя мазаіка

подробнее...

 

 27.11.2018  Тыдзень прававых ведаў

подробнее...

 

 24.11.2018  Прафарыентацыйная экскурсія

подробнее...

 

 20.11.2018  Бяспека на вадзе і лёдзе

подробнее...

 

 08.11.2018  Акцыя "Стань заметным"

подробнее...

Кантактная інфармацыя

Адрас: РБ,  Мінская вобл.,  Слуцкі р-н, аг.Грэск, вул.Пралетарская, 5
Тэлефон: 8 017 95 90 286, 8 017 95 90 504

Электронная почта: gresk@slutsk.edu.by

Cтатистика посещений

Яндекс.Метрика

 

_______________________________________________________

ВАША ДЗІЦЯ МОЖА НАВЕДВАЦЬ У ШКОЛЕ СТЫМУЛЮЮЧЫЯ І ПАДТРЫМЛІВАЮЧЫЯ ЗАНЯТКІ.

        Стымулюючыя заняткі - гэта заняткі з высокаматываваных навучэнцамі, якія праводзяцца з мэтай падрыхтоўкі іх да алімпіяд, навукова-практычным канферэнцый, інтэлектуальным конкурсаў.

      Падтрымліваючыя заняткі - гэта заняткі для карэкціроўкі ведаў вучняў па асобных дысцыплінах.

Расклад правядзення стымулюючых і падтрымліваючых заняткаў

на снежань 2018/2019 навучальнага года

 

Прадмет

Клас

Час правядзення

Настаўнік

Стымулюючыя заняткі

беларуская мова

9

аўторак

14.45-15.30

Лабковіч І.М.

беларуская мова

11 “А”, 11 Б”

субота

10.40-11.25

Вітко В.А.

гісторыя Беларусі

11 “А”, 11 “Б”

чацвер

8.05-8.50

Гупаловіч Л.І.

хімія

10 “А”

чацвер

14.45-15.30

Бранавец А.М.

французская мова

11 “А”, 11 “Б”

аўторак

8.05-8.50

Барыніна В.А.

беларуская мова

4

чацвер

15.10-15.55

Лабковіч М.М.

руская мова

3

пятніца

8.05-8.50

Кобель А.А.

Падтрымліваючыя заняткі

біялогія

7

аўторак

14.45-15.30

Семяняк Ю.С.

матэматыка

7

серада

14.45-15.30

Міхневіч С.М.

матэматыка

6

чацвер

14.45-15.30

Міхневіч С.М.

англійская мова

7

чацвер

8.30- 8.55

Чарнова В.С.

матэматыка

9

панядзелак

14.45-15.30

Чупрык В.П.

матэматыка

10 “Б”

пятніца

8.30- 8.55

Чупрык В.П.

руская літаратура

6

чацвер

14.45-15.30

Міхайлава В.С.

матэматыка

11 “А”

панядзелак

14.45-15.30

Міхневіч С.М.

матэматыка

10 “А”

серада

15.30-16.15

Чупрык В.П.

РАСКЛАД

правядзення факультатыўных заняткаў
на
I-ае паўгоддзе 2018/2019 навучальнага года


п/п

Назва

клас

гадз

Час правядзення

№ каб

Прозвішча настаўніка

ПАНЯДЗЕЛАК

  1.  

Вучыся вучыцца

5

1

13.55-14.40

1 паверх

А.У.Пісарык

  1.  

Рыхтуемся да вывучэння хіміі на павышаным узроўні

9

1

14.50-15.35

№34

А.М.Бранавец

АЎТОРАК

  1.  

Педагагічныя ролі настаўніка

8

1

14.50-15.35

№44

Л.І.Гупаловіч

  1.  

Асновы бяспекі жыццядзейнасці

9

1

14.50-15.35

№43

М.М.Вітко

  1.  

Прафесійнае навучанне (Трактар)

11б

2

14.50-16.30

Пр.крыло

І.С.Чэпікаў

СЕРАДА

  1.  

Беларускае красамоўства

4

1

13.55-14.40

1 паверх

М.М.Лабковіч

  1.  

Пазнай сябе

6

1

14.50-15.35

№40

В.А.Барыніна

  1.  

Асновы бяспекі жыццядзейнасці

8

1

14.50-15.35

№44

М.М.Вітко

ЧАЦВЕР

  1.  

Па прыступках правіл здаровага харчавання

1

1

12.55-12.30

1 паверх

С.У.Лабковіч

  1.  

Матыматычная вясёлка

2

1

12.55-13.40

1 паверх

А.М.Дробыш

  1.  

Падарожжа ў свет казак

3

1

13.55-14.40

1 паверх

А.А.Кобель

  1.  

Развіваючыя лагічныя задачы

3

1

14.45-15.30

1 паверх

А.А.Кобель

  1.  

Сямейная педагогіка

7

1

14.40-15.25

1 паверх

М.М.Вітко

  1.  

Дзяржава і прадпрымальніцкая дзейнаць

9

1

14.50-15.35

№43

Л.І.Гупаловіч

  1.  

Прафесійнае навучанне (Трактар)

11б

2

13.55-15.35

Пр.крыло

І.С.Чэпікаў

ПЯТНІЦА

  1.  

Здаровы лад жыцця

4

1

14.35-1520

1 паверх

М.М.Лабковіч

  1.  

Мастацтва практычнага чалавеказнаўства

9

1

15.30-16.15

№43

І.М.Лабковіч

  1.  

Уводзіны ў педагагічную прафесію

10а

1

15.45-16.30

№32

М.М.Макшыцкая

  1.  

Прафесійнае навучанне (Трактар)

10б

2

13.55-15.35

Пр.крыло

І.С.Чэпікаў

СУБОТА

  1.  

Уводзіны ў педагагічную прафесію

10а

1

9.55-10.40

№32

М.М.Макшыцкая

  1.  

Уводзіны ў педагагічную прафесію

11а

2

10.00-11.40

№29

Т.І.Раўтовіч

  1.  

Прафесійнае навучанне (Трактар)

10б

4

8.30-12.00

Пр.крыло

І.С.Чэпікаў

  1.  

Прафесійнае навучанне (Трактар)

11б

2

8.30-10.10

№20

М.М.Вітко

_____________________________________________

Памятка « Как готовить домашнее задание»

  • Активно работать на уроке: внимательно слушать и отвечать на вопросы.
  • Если что-то непонятно, не стесняться задать вопрос.
  • Внимательно и подробно записывать задания по каждому предмету.
  • Учиться пользоваться справочниками и словарями, чтоб уметь выяснить значение незнакомых слов и выражений.
  • Научиться находить интересующую нужную информацию с помощью компьютера.
  • Трудный материал урока надо повторить в тот же день, чтоб сразу закрепить его и запомнить.
  • Выполняя домашнее задание, надо не просто думать, что надо сделать, а еще и решить, с помощью каких средств и приемов этого можно добиться.
  • Не стесняться обращаться за помощью к взрослым и одноклассникам.
  • Перед выполнением домашней работы нужно убедиться, что в дневнике записаны все задания.
  • Нужно решить, в какой последовательности лучше выполнять задания и сколько времени понадобиться на каждое из них.
  • На письменном столе должно лежать только то, что необходимо для выполнения одного задания. После его завершения со стола убираются уже использованные материалы и кладутся те учебные принадлежности, которые необходимы для выполнения задания по следующему предмету.
  • В процессе приготовления домашнего задания делать перерывы.
  • Изучая заданный материал, сначала надо его понять, а уже потом запомнить.
  • Перед выполнением письменной работы необходимо выучить все правила, которые могут пригодиться.
  • Читая учебник, надо задавать себе вопросы по тексту.
  • Узнавая новые понятия и явления, надо связывать их по смыслу с уже известными ранее.
  • Большое задание необходимо разбивать на части и работать над каждой из них в отдельности.
  • Готовиться к сочинениям и докладам надо заранее, равномерно распределяя нагрузку, а не оставлять такую ответственную работу на последний день.
  • Необходимо уметь пользоваться картами и схемами и использовать их при подготовке устных уроков.
  • Надо составлять план устного ответа и проверять себя.